
Γιατί να διαφημιστείτε στο Facebook
Στη χώρα μας η ιστοσελίδα του Facebook είναι ιδιαίτερα αγαπητή από τους χρήστες του διαδικτύου - internet. Τα τελευταία στοιχεία έδειξαν ότι υπάρχουν 4,5 εκ. ενεργοί χρήστες στην Ελλάδα. Αυτό μας κατατάσει στις χώρες με τη μεγαλύτερη αναλογία πληθυσμού - χρηστών facebook στον κόσμο.
Αλήθεια όμως πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να επενδύσει χρήματα για διαφήμιση σε αυτό το τόσο δημοφιλές μέσο; Και μόνο το παραπάνω νούμερο χρηστών αρκεί (4,5 εκ.), αλλά πέρα από αυτό υπάρχουν και πολλά σημαντικά οφέλη και εργαλεία τα οποία και εγγυόνται την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
- Η διαφήμιση του Facebook είναι σχετικά φθηνότερη από αυτή του Google
- H διαφήμιση εμφανίζεται με μορφή banner (εικόνας)
- Η διαφήμιση μπορεί να παραπέμπει είτε στην επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησης, είτε στην επίσημη σελίδα της στο Facebook
- Στόχευση διαφημίσεων
Στο Facebook υπάρχει η δυνατότητα στόχευσης του κοινού που θέλουμε να απευθυνθούμε. Έτσι δηλώνουμε ποιοι θα μπορούν να βλέπουν τη διαφήμιση. Η στόχευση της καμπάνιας μπορεί να γίνει με βάσει τα παρακάτω στοιχεία:
1) χώρα/γλώσσα
2) ηλικία
3) φύλο
4) μόρφωση
5) χόμπυ
6) ενδιαφέροντα
Όλα τα παραπάνω συνηγορούν ότι μια διαφήμιση στο Facebook μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας, με το κόστος να μην ξοδεύεται ανούσια, αλλά στο κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για της υπηρεσίες μιας επιχείρησης.