Πως να επιλέξετε κατασκευαστή ιστοσελίδας [μέρος 2]
Η συνέχεια του πρώτου άρθρου "Πως να επιλέξετε κατασκευαστή ιστοσελίδας".
10. Μη διστάσετε να πάρετε τηλέφωνα τους πελάτες μιας εταιρείας
Έξυπνη λύση. Ρωτήστε πόσο γρήγοροι και συνεργάσιμοι ήταν. Αν έφεραν το αποτέλεσμα που υποσχέθηκαν και ποια η σχέση τους μετά την πληρωμή του έργου. Πόσο εύκολα τους βρίσκουν για το οτιδήποτε.
11. Περιορίστε τη λίστα σας στους 4-5 κατασκευαστές
Φιλτράρετε τη λίστα των εταιρειών κατασκευής ιστοσελίδας καταλήγοντας σε 4-5
12. Τι υλικό θέλετε να περιέχει η σελίδα σας
Κάντε ένα πρόχειρο σκαρίφημα της ιστοσελίδας σας και σημείωστε το
13. Ορίστε ένα budget για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας
Ορίστε ένα μέσο κόστο για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας που θέλετε να φτιάξετε
14. Καταγράψετε πως θα μετρήσετε την επιτυχία ή την αποτυχία μετά την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας σας
Κάντε ένα πρόχειρο σχεδιασμό στο μυαλό σας με τα κριτήρια τα οποία θα καθορίσουν την απόδοση της ιστοσελίδας σας
15. Επισκεφθείτε τους υποψηφίους συνεργάτες σας στο χώρο τους
Βασικό κριτήριο είναι ο χώρος της υποψήφιας εταιρείας δημιουργίας ιστοσελίδων. Έχει χώρο ή δουλεύει από το σπίτι για παράδειγμα. Ο χώρος έχει αντίκτυπο στον επαγγελματισμό μιας εταιρείας.
16. Ρωτήστε αν έχουν κάνει παρόμοιες ιστοσελίδες με τη δική σας
Αρκετά σημαντικό είναι αν μια εταιρεία έχει εμπειρία σε ιστοσελίδες σαν τη δική σας
17. Ζητήστε παραδείγματα και αριθμούς
Ζητήστε να σας δείξουν τέτοιου είδους ιστοσελίδες, καθώς και τα αποτελέσματα της ιστοσελίδας, όπως επισκέψεις, πωλήσεις κ.α.
18. Ακούστε τις προτάσεις τους
Χρήσιμο να ακούσετε τις προτάσεις μιας εταιρείας η οποία είναι επαγγελματίας στο χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων. Κάτι παραπάνω θα έχει να σας προτείνει.
Σε λίγες μέρες το 3ο και τελευταίο συμπληρωματικό άρθρο.